|
| |||
| |||
| Y-a-t-il ici des membres qui peuvent parler néerlandais ? Je suis curieux vers les connaissances linguistiques des Marocain francophones Belges. Je mag uiteraard ook in het Nederlands antwoorden. Iznassen d'Anvers. |
|
| ||||
| ||||
| Ik spreek niet veel nederlands, ik begijp beter dat ik spreek, ik heb nederlands op school geleerd maar ik heb geen "pratiek" so ik heb veel vergeet. |
|
| ||||
| ||||
| Non...............mais c ptetr pq jsui Française lol ![]() |
|
| |||
| |||
| Peut on avoir un multipli choice pour la reponse svp? ou bien un 50/50 svp ![]() |
|
| ||||
| ||||
| Alles goed ![]() ---------- |
|
| ||||
| ||||
| prima ![]() Au suivant! De volgende! ![]() Gloria d'Anvers Gloria uit Antwerpen |
|
| |||
| |||
| Ik spreek Nederlands en ben van Brussel ![]() |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
![]() Je moet maar eens zoeken in de oude forums, je zult merken dat er heel wat nederlands- en franstalige leden zijn! |
|
| |||
| |||
| Zal ook maar volgen een jongen kreeg zijn rapport op school. het stond vol met 1. onderweg naar huis zag hij een vijver en gooide er zijn rapport in. Thuis gekomen vroeg zijn vader naar zijn rapport waarop hij antwoordde : " alle een"t"jes zwemmen in de vijver " ![]() |
|
| |||
| |||
| Er zijn veel marokaanse in brussel lol ![]() prefere continuer a ameliorer mon anglais, bcp plus utile! |
![]() |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires | ||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Recettes pour Soufetma et les autres aussi | Yasmin11 | Forum Cuisine | 2 | 17/09/2007 10h37 |
| Recette pour Soufetma et les autres aussi | Yasmin11 | Forum Cuisine | 96 | 14/09/2007 22h43 |
| Robert Fisk : Moi aussi, je questionne la « vérité » du 11 septembre | desertman59 | Au fil de l'actu | 0 | 04/09/2007 12h45 |
| Histoire du Terrorisme | wantedback | Forum Général | 3 | 09/07/2007 14h24 |
| L’islamophobie fait aussi son chemin dans l’Education nationale | tinky | Forum Général | 24 | 23/11/2005 20h02 |