| |||||||
![]() |
| | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
| ||||
| ||||
|
moi j addore la Calla lily et par coinsidence il a le meme nom k moi ![]() Calla Lilies are very popular for wedding bouquets as they signify magnificence and beauty. Calla lilies are one of the most beautiful flowers with a unique form of the flower, coming in a wide array of clors. Callas are also known by such other common names viz., arum lily, trumpet lily, Pig lily. Calla lilies are native to South Africa, which are easy to grow bulb or rhizome plants. Calla lilies are excellent houseplants, best for beds, borders, bouquets and flower arrangements. Calla lilies are falsely called as lilies, but are not true lilies. Calla lilies have long-petioled, basal leaves arising from a thick rhizome. The inflorescence, on a leafless flower stalk, consists of a spathe and spadix. The spathe, a large, flaring, trumpet-shaped bract, surrounds the spadix which is covered with tiny flowers. Dernière modification par misslolly ; 28/12/2007 à 21h43. |
|
| ||||
| ||||
|
J'aime pas les fleurs
|
|
| ||||
| ||||
| |
|
| ||||
| ||||
|
J'aime toutes le fleurs mais mes preferees sont les roses, orchidees blanches et tulipes.
__________________ Climb high! Climb far! Your goal the sky. Your aim the star. |
|
| ||||
| ||||
|
Moi, classik, j'aime bien les roses, mais BLANCHES donc avis aux amateurs mdr
|
|
| ||||
| ||||
|
Une douce Rose Une douce rose, qui danse sous les proses, d'un amour magique, sous une nuit féerique... Une rose qui parcours l'amour, par une image chaque jours, une rose a lui offrir, pour ne plus la voir souffrir... une rose d'amour, pour lui montrer que toujours, son coeur est pour elle, et qu'elle est si belle... une rose pour la vie, une rose pour lui dire oui, une rose sous cette nuit, que l'on aimerait qu'elle dure toute la vie... Source: poesie |
|
| ||||
| ||||
|
j'aime les tulips .
__________________ Never explain yourself. Your friends don’t need it and ur enemies won’t believe it. Dernière modification par cuty-pie ; 21/03/2009 à 07h06. |
|
| ||||
| ||||
|
quoi je reve? ![]() . vous aimez pas les roses rouges?
__________________ Many people will walk in and out of ur life, but only true friends will leave footprints in ur heart |
![]() |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
| |
Discussions similaires | ||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Votre comique préféré(e) | FarhaHnina | Forum bladinettes | 139 | 05/04/2009 01h58 |
| Les conditions à remplir pour avoir la nationalité | dbleulagon | Maroc / France | 28 | 09/11/2008 00h15 |
| Comment rendre votre femme heureuse | khamala | Forum Islam | 189 | 05/06/2008 21h55 |
| votre definition de la "bonne epouse" | choukoukou | Histoires de coeur | 111 | 03/02/2008 04h13 |
| Des raisons pour arreter la cigarette | aladin60 | Forum Bien-être et Santé | 93 | 26/05/2007 14h02 |