| |||||||
![]() |
| | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
| ||||
| ||||
| ja haha natuurlijk.. Ik kan berbers spreken, en een beetje darija.. |
|
| |||
| |||
|
mezian tbarkelah 3lek
|
|
| |||
| |||
| Citation:
Dank je elche_3 merci Thanks |
|
| ||||
| ||||
![]() Aah oke.. leuk. Ben nooit in Antwerpen geweest, wel vaak langs gereden. Hoe is Antwerpen om in te wonen? En hebben jullie leuke winkelgebieden, hihi voor als ik ooit wil winkelen in Antwerpen. (Sorry hoor voor al mijn vragen) Ik kom uit Utrecht, hartje Nederland |
|
| ||||
| ||||
|
alles goed |
|
| ||||
| ||||
|
heeeey landgenoten alles goed met jullie ? Het leven hieris echt super,ben half bloed ![]() De marokkaansse maatschappij is een beetje gek maar om eerlijk te zijn hier bevalt het me prima naar mijn zin, ik woon en werk hier al 1.5 jaar en het lijkt net alsof ik hier de heel tijd op vakantie ben; elke dag feesten en ben dol gek op de omgeving m3arif Mvgrt, Rachid Van kooten |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
Wat voor werk doe je in Marokko? En waar in Marokko bevind je je precies? Haha en wat bedoel je met "de marokkaanse maarschapij is een beetje gek". Leg eens uit.. Gr. Meryam |
|
| ||||
| ||||
|
zoooo... je hebt zo veel vragen jij in een keer, wil je mijn elhala elmadanieya of zo ? Nou ik zorg voor de zaken van mijn vader, 0ben zijn office Manager " Directeur generale " ( de Bouw-handel), bouwen en verkopen tja.. makkelijk gezegd maar het is écht een wereld ja En alhamdoellah dat mijn Frans prefect is en dat ik erg goed ben met fiskaal en juridische gebeuren anders hadden ze mijn vader helemaal uitgeplukt, ik werk in M3arif omgeving de twin center daar heb ik mijn kantoor en daar woon ik ook. Ben écht dol gek op Marokko vooral Casa Fijne avond, Ps: ewa als je ooit in casa bent laat het aan me weten doeeeeeeeeg |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
Oke, je woont in Casa. Leuk man. Succes Groetjes, |
|
| |||
| |||
|
hello nederlander, hoe ga jullie? hoe gaat nederlands? kuss |
![]() |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
| |
Discussions similaires | ||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| zijn er mensen hier die nedelands spreken? | Nonotjuh | Maroc / Belgique | 31 | 08/10/2006 22h50 |