| |||||||
![]() |
| | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
| |||
| |||
|
salam brothers and sisters nchalah all doing good ...that's what we hope well today i have single question for everybody and i hope some Interaction the question is WHAT DO YOU WISH TO HAPPEN AT THE END OF THIS DAY ? so people let me see ur answers quick god bless you and bless morocco |
|
| |||
| |||
|
ok i'll start hmmmm let's see i just wanna be happy so is eveybody and i want world peace people stop killing each other so wat about u |
|
| ||||
| ||||
|
.............................. ..........................
__________________ N'ayez pas peur du bonheur...ça n'existe pas ! |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
désolée...mais je suis nule en anglais !
|
| ||||
| ||||
|
One million pounds, right now, at my feet!
__________________ Mon manteau est assez large pour dissimuler les trous de mon costume |
|
| ||||
| ||||
| rien que ça ???? ...ça fait combien en Euros ?tu m'en donneras un peu ?
|
| ||||
| ||||
| Citation:
![]() T'en donner ? Pourquoi donc ? Quel intérêt ? Alors que je peux tout garder pour moi
__________________ Mon manteau est assez large pour dissimuler les trous de mon costume |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
L'interêt ! zakat ...
|
| ||||
| ||||
| I wish that I could make a difference in the lives of those around me.
__________________ Never explain yourself. Your friends don’t need it and ur enemies won’t believe it. |
|
| ||||
| ||||
| Zakat tu dis ? Je connais un très brave type, mais qui galère un peu dans la vie, il s'appelle ilioucha. C'est à lui que je vais verser ma zakat je pense