|
| ||||
| ||||
| Fransen slapen het meest 06-05-2009 | Gepubliceerd 13:50 Fransen spenderen het meeste tijd aan slapen en eten, blijkt uit een onderzoek van de OESO. Ze snurken bijna negen uur per dag en zitten ruim twee uur per dag aan tafel. De Koreanen slapen het minste, blijkt uit het onderzoek "Society at a Glance", waarin de OESO (Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling) 18 landen met elkaar vergelijkt. Zij doen slechts 7,8 uur de oogjes toe. Ook de Japanners slapen weinig. Amerikanen nummer twee Verrassend genoeg staan de hardwerkende Amerikanen op plek twee als het gaat om slapen: zij liggen 8,5 uur per dag plat. Ook verrassend: na de Fransen doen de Nieuw Zeelanders het langst over eten, zo'n twee uur per dag. Evenals de Japanners, die derde zijn. Het onderzoek levert nog meer frappante vondsten op: zo hebben Italiaanse mannen 80 minuten meer vrije tijd per dag dan vrouwen. De onderzoekers veronderstellen dat dat komt doordat vrouwen hun "niet-werkende" tijd besteden aan schoonmaken. In de meeste landen hebben mannen meer vrije tijd dan vrouwen, behalve in Noorwegen, Zweden en Nieuw Zeeland. http://www.z24.nl/bijzaken/lifestyle...het_meest.html |
|
| ||||
| ||||
|
es niet goed meryam !! |
|
| ||||
| ||||
| Haha jullie ataass dormir ekkin ghes recherche
|
|
| ||||
| ||||
|
Ik ben benieuwd hoe nederlanders slapen?
|
|
| ||||
| ||||
| |
|
| ||||
| ||||
| wacht even ![]() moet ik hahahahahaha zegen of zo? |
|
| ||||
| ||||
| i suck in this ![]() yeah,... you can laught |
|
| ||||
| ||||
| hahahahahaha(cette fois ci c'est serieux )
|
|
| ||||
| ||||
| you'r talking to me ?!!!!(dixit Al Pacino) |
|
| ||||
| ||||
| Goede vraag, ik ben ook wel benieuwd ??(just a joke )
|