|
| ||||
| ||||
| Citation:
jij ook ?
__________________ A propos d'un certain féminisme :"Vouloir ressembler à l’homme, être l’avenir de l’homme qui soit dit en passant, est une citation de proxénète, sans même se poser la question du pourquoi je veux ressembler à un être aussi minable, me semble parfaitement surréaliste !" - Wasinegh |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
__________________ A propos d'un certain féminisme :"Vouloir ressembler à l’homme, être l’avenir de l’homme qui soit dit en passant, est une citation de proxénète, sans même se poser la question du pourquoi je veux ressembler à un être aussi minable, me semble parfaitement surréaliste !" - Wasinegh |
|
| |||
| |||
| nan moi c'était juste pour dire Salam a Al motawakil ![]() et vous? lol Citation:
elle est mignone celle là |
|
| ||||
| ||||
| Oh! wel ja ik ook ![]() Hoe komt het dat jij zo goed Ned. spreekt? |
|
| ||||
| ||||
| Ik heb op school gestudeerd (franstalig school) en een beetje praktijk met mijn collega's dus ben ik Franstalig maar ben je mischien Nederlandstalig nee ?
|
| ||||
| ||||
| Citation:
![]() Maar bij jou is dat wat anders ![]() en ja ik ben oorspronkelijk Nederlandstalig ^^ |
|
| ||||
| ||||
| désolée yazz.....je ne pensais pas qu'on jouait à celui qui la déchiffrera
__________________ N'ayez pas peur du bonheur...ça n'existe pas ! |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
![]() Ik had mischien geluk ! lol (Ik had een Nederlandstalig leraar dikwijls in de andere scholen zijn ze Franstalig) ja... ik voel dat je heel goed ndls spreekt dus perfekt tweetalig... proficiat
|
| ||||
| ||||
| Citation:
|
| ||||
| ||||
| Citation:
Ach nu bloos ik ![]() Maar 't is ntuurlijk niet alleen langs de Franstalige kant... Veel Vlamingen bij mij op school die aan een universitaire opleiding zitten en nog altijd amper een woord of twee in het Nederlands kunnen zeggen ![]() Nou jij hebt en geluk gehad en talent blijkbaar :cool |
![]() |
| Tags |
| 9ra khat o na9ez khat |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
| |