|
| ||||
| ||||
| There are nine million bicycles in Beijing That's a fact, It's a thing we can't deny Like the fact that I will love you till I die. We are twelve billion light years from the edge, That's a guess, No-one can ever say it's true But I know that I will always be with you. I'm warmed by the fire of your love everyday So don't call me a liar, Just believe everything that I say There are six billion people in the world More or less and it makes me feel quite small But you're the one I love the most of all We're high on the wire With the world in our sight And I'll never tire, Of the love that you give me every night There are nine million bicycles in Beijing That's a Fact, it's a thing we can't deny Like the fact that I will love you till I die And there are nine million bicycles in Beijing And you know that I will love you till I die! Katie Melua :o vidéo: http ://www.katiemelua.com/cinema.htm Connaissez-vous cet artiste ? |
|
| ||||
| ||||
| Personne ne connaît Pourtant elle chante bien meskina |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
mais jaime aussi just like heaven!!! jadore parceke ca calme et fait rever ses chansons ![]() |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
|
|
| ||||
| ||||
| Citation:
Citation:
Elle a une belle voix douce Elle a un physique magnifique Elle propose quelque chose de different Son album piece of piece Coup de coeur du début d'année pour moi |
|
| ||||
| ||||
| SI isisisis je connais et je kif c'est clair j'ecoute souvent le soir pour me detendre... |
|
| ||||
| ||||
| et bien ca me fait plaisir de savoir qu'elle est reconnue pour son talent par certains En tout cas je lui fais de la pub ![]() |
![]() |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires | ||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Question pour un million | bisara | Jrad | 60 | 10/02/2006 22h38 |
| 20 million d arabe en amerique latine | beniketama | Forum Général | 8 | 07/01/2006 09h25 |
| Un Marocain voulait ouvrir un compte avec un billet d'un million de dollars | bounty | Forum Général | 4 | 06/12/2005 17h41 |
| the million dollar man | abdoo | Jrad | 19 | 01/12/2005 19h01 |