|
| ||||
| ||||
| hallo, ik woon sinds 2.5 jaar in Frankrijk en heb begrepen dat er hier heel wat nederlanders rond dwalen, lijkt me leuk om in contact te komen met meerdere mensen die zich in het zelfde situatie bevinden.. ik ga sinds 9 maanden hier naar school en moet zeggen wat is frans toch een ingewikkelde taal.. zo ik zou zeggen stel je voor :smile: |
|
| ||||
| ||||
| hello, I am from holland and I live in France for 2.5 jear, it would be great to learn some people who are in the same situation.. I went to school for 9 months, and I need to tell you that French is very dificult, my English is not so good enymore because I have to learn a lots af langueses, and I am focusing my self on french at this moment.. so it will be great to learn some folks |
|
| ||||
| ||||
| ¿ where in Holland ? |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
now I life in france |
|
| ||||
| ||||
| do you know CHakib tayeb or Jamal Ahaddouch |
|
| ||||
| ||||
| Afellay beslist na het weekend over toekomst Ibrahim Afellay weet niet wat hij moet met zijn voorselectie bij Oranje. De middenvelder van PSV speelt de afgelopen weken erg goed en heeft zich daardoor ook in de kijker gespeeld bij Marco van Basten. Van Basten lijkt hem zelfs speelminuten te willen geven in de oefeninterland tegen Engeland. Afellay moet kiezen of hij uit wil komen voor Nederland of voor Marokko. De 20-jarige heeft nog geen uitnodiging gekregen van de Marrokaanse bondscoach maar dit lijkt echter een kwestie van tijd te zijn. De PSV'er lijkt daar pas na het weekend een beslissing over te nemen, eerst wil hij zich namelijk richten op de wedstrijd tegen NAC. Mocht Van Basten Afellay alsnog af laten vallen, dan moet hij voor zijn 21e verjaardag beslissen of hij voor Marokko wil spelen of niet. Als hij niks laat horen aan de FIFA gaan zij ervan uit dat de middenvelder voor Oranje wil spelen, door zijn verleden in Jong Oranje. |
|
| ||||
| ||||
| hmm interessant.. no i don't know him, sorry |
|
| ||||
| ||||
| play for Young Ajax . |
|
| ||||
| ||||
| Citation: